خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

تم n86

دوستان عزیز کسایی که نوکیا n86 خریدند و دنبال تمهاشند سایت http://nokian86themes.com

پر تم نوکیاست . برید دانلود کنید حالشو ببرید

حاضر جوابیهای وینستون چرچیل



حاضر جوابیهای وینستون چرچیل


نانسى آستور – (اولین زنى که در تاریخ انگلستان به مجلس عوام بریتانیاى کبیر راه یافته و این موفقیت را در پى سختکوشى و جسارتهایش بدست آورده بود) – روزى از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل (نخست وزیر پرآوازه وقت انگلستان ) رو کرد و گفت: من اگر همسر شما بودم توى قهوه‌تان زهر مى‌ریختم.
چرچیل (با خونسردى تمام و نگاهى تحقیر آمیز): من هم اگر شوهر شما بودم مى‌خوردمش!


در مجلس عیش‌ حکومتى، وقتى چرچیل حسابى مست کرده بود؛ یکى ار حضار، که خبرنگار هم بود، از روى حس کنجکاوى حرفه ایش (فضولى براى سوژه تراشى) پیش او رفت که حالا دیگه حسابى پاتیل پاتیل شده بود، و در حالى که چرچیل سرش رو پایین انداخته بود و در عالم مستى چیزهاى نامفهومى زیر لب زمزمه مى‌کرد و مى‌خندید؛ گفت: آقاى چرچیل! (چرچیل سرش را بلند نکرد). بلندتر تکرار کرد: آقـاى چرچیل (خبرى از توجه چرچیل نبود)
(در شرایطى که صداش توجه دور و برى‌ها رو جلب کرده بود، براى اینکه بیشتر ضایع نشه بلافاصله سرش رو بالا گرفت و ادامه داد..) شما مست هستید، شما خیلى مست هستید، شما بى اندازه مست هستید، شما به طور وحشتناکى مست هستید..!
چرچیل سرش رو بلند کرد در حالیکه چشمهاش سرخ رنگ شده بودن و کشـــدار حرف مى‌زد) به چشمهاى خبرنگار خیره شد و گفت:
خانم …. (براى حفظ شئونات بخوانید محترم!) شما زشت هستید، شما خیلى زشت هستید، شما بى اندازه زشت هستید، شما به طور وحشتناکى زشت هستید..! مستى من تا فردا صبح مى‌پره، مى‌خوام ببینم تو چه غلطى مى‌کنى ..!
میگن یه روز چرچیل داشته از یه کوچه باریکی که فقط امکان عبور یه نفر رو داشته… رد می شده… که از روبرو یکی از رقبای سیاسی زخم خورده اش می رسه… بعد از اینکه کمی تو چشم هم نگاه می کنن… رقیبه می گه من هیچوقت خودم رو کج نمی کنم تا یه آدم احمق از کنار من عبور کنه… چرچیل در حالیکه خودش رو کج می کرده… می گه ولی من این کار رو می کنم
در جنگ جهانى دوم وقتى که قواى متحدین (آلمان و ایتالیا و ژاپن ) فرانسه را که جزء قواى متفقین (انگلیس و فرانسه و آمریکا و شوروى) بود، شکست دادند و در جولاى سال ۱۹۴۰ میلادى انگلستان در میدان نبرد جهانى با دشمن پیروزمند، تنها ماند، در پاریس کنفرانس سرى بین سه نفر از سران جنگ جهانى (یعنى بین چرچیل رهبر انگلستان، و هیتلر رهبر آلمان، و موسولینى رهبر ایتالیا در قصر ((فونتن بلو)) به وجود آمد، در این کنفرانس، هیتلر به چرچیل گفت: حال که سرنوشت جنگ، معلوم است و بزرگترین نیروى اروپا و متفق انگلیس یعنى فرانسه شکست خورده است، براى جلوگیرى از کشتار بیشتر بهتر است، انگلستان قرداد شکست و تسلیم را امضاء کند، تا جنگ متوقف شود و صلح به جهان باز گردد.
چرچیل در پاسخ گفت: بسیار متاءسفم که من نمى توانم چنین قراردادى را امضاء کنم، زیرا هنوز انگلستان شکست نخورده است و شما را پیروز نمى شناسم، هیتلر و موسولینى از این گفتار ناراحت شده و با او به تندى برخورد کردند.
چرچیل با خونسردى گفت: «عصبانى نشوید، انگلیس به شرط بندى خیلى اعتقاد دارد، آیا حاضرید براى حل قضیه با هم شرط ببندیم ، در این شرط هر که برنده شد باید بپذیرد». سران فاشیست و نازیست (هیتلر و موسولینى) با خوشروئى این پیشنهاد را قبول کردند، در آن لحظه هر سه نفر در جلو استخر بزرگ کاخ نشسته بودند، چرچیل گفت: آن ماهى بزرگ را در استخر مى بینید، هر کس آن ماهى را تصاحب کند، برنده جنگ است، هیتلر فورا (پارابلوم) خود را از کمر کشید و به این سو و آن سوى استخر پرید و شروع به تیراندازیهاى پیاپى به ماهى کرد ولى، سرانجام بى نتیجه و خسته و درمانده بر صندلى خود نشست، و به موسولینى گفت: حالا نوبت تو است.
موسولینى لخت شده به استخر پرید و ساعتى تلاش کرد او نیز بى نتیجه، خسته و وامانده بیرون آمد و بر صندلى خود نشست.

وقتى که نوبت به چرچیل رسید، صندلى راحت خود را کنار استخر گذاشت و لیوانى بدست گرفت، در حالى که با تبسم سیگار برگ خود را دود مى کرد شروع به خالى کردن آب استخر با لیوان نمود، رهبران آلمان و ایتالیا با تعجب گفتند: چه مى کنى؟ او در جواب گفت: «من عجله براى شکست دشمن ندارم با حوصله این روش مطمئن خود را ادامه مى دهم، سرانجام پس از تمام شدن آب استخر، بى آنکه صدمه اى به ماهى بخورد، صید از من خواهد بود.

منبع :ویکیپدیا و وبلاگ زهر


دوست داشتنی های الکی

دوست داشتنی های الکی

دیگه داشتم پیر میشدم همه بهم میگفتن کی میخوای زن بگیری داری به 30 سال میرسی بابا دست به کار شو ولی من که دردم بی پولی بود جرات ازدواج کردن رو نداشتم مونده بودم معطل که چیکار کنم آخر سر به توصیه یه کارشناس رفتم بالای شهر. با یه تیپ خوب وموهای روغن زده برای ابراز عشق به یه دختر پول دار البته شخصا'' از این کار خوشم نمیومد ولی چاره ای نبود

زیاد معطل نشدم سوژه موردنظر رو پیدا کردم دختری بودخوش لباس و ظاهری آراسته رفتم جلو و با متانت خاصی سلام کردم و گفتم عذر میخوام من تازه از خارج آمدم و خیابونها رو بلد نیستم میتونم ازشما کمک بگیرم اونم از خدا خواسته با لبخند رضایت خودشو تایید کرد و به همین سادگی دوستی ما آغاز شد و کار به عشق و علاقه های رمانتیک کشیده شد
اون از دارایی های پدرش تعریف میکردو من از ثروت بیشماری که در خارج داشتیم میگفتم بعداز یک ماه بهش گفتم من میخوام از تو خواستگاری کنم دل تو دلش نبود من که فکر میکردم بدجوری عاشقم شده و اگه حقیقت رو بهش بگم جا نمیزنه بهش گفتم من یه رازی دارم که باید بهت بگم اونم گفت بگو ولی من هم میخوام یه چیزی بهت بگم گفتم چیه اول تو بگو در کمال ناباوری گفت من دختری هستم از طبقه پایین جامعه و بهمین خاطر تصمیم گرفتم خودمو دختری پول دار جا بزنم!!! من که بد جوری رو دست خورده بودم مونده بودم گریه کنم یا بخندم!!! وقتی راز منو شنید عین آدمای فلفل خورده شده بود

اینده چیست؟؟؟


اینده چیست؟؟؟

آینده همان است که ما می اندیشیم. مارک اورل


اهل فرهنگ و هنر ، سازندگان آینده اند . ارد بزرگ

بهترین راه پیش بینی آینده ، ساختن آن است. برایان تریس

آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند . فردریش نیچه

وفاداری به حال است که وفاداری به آینده را آماده می سازد . فنلون

اندیشه و انگاره ای که نتواند آینده ای زیبا را مژده دهد ناتوان و بیمار است . ارد بزرگ

برنامه ریزی ، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. آلن لاکین

راز بزرگ زندگی در شکیبایی است و نباید به خاطر یک آینده ی مبهم زمان حال را بر خود تلخ کرد. ژان داوید

فرهنگ های همریشه ، انگیزه ای توانمند است که موجب همبستگی کشورها در آینده می گردد . ارد بزرگ

خردمندان و دانشمندان  سرزمینم ، آزادی اراضی کشور با سپاه من و تربیت نسلهای آینده با شما ، اگر سخن شما مردم را آگاهی بخشد دیگر نیازی به شمشیر نادرها نخواهد بود . نادر شاه افشار

آینده جوانان را از روی خواسته ها ، و گفتار ساده اشان ، می توان پی برد ، نپنداریم که میزان دارایی و یا امکانات آنها ، دلیلی بر پیروزی و  شکست آنهاست ، تنها مهم خواسته و آرزوی آنهاست . ارد بزرگ

هرگز به کودکانتان نگویید پیشه آینده اش چه باشد همواره به او ادب و ستایش به دیگران را آموزش دهید چون با داشتن این ویژگیها همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگواری بخشد . ارد بزرگ

وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر و عمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند . پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند .و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند . نادر شاه افشار

 

مدارک لازم جهت درخواست مجوز رانندگی بین المللی

مدارک لازم جهت درخواست مجوز رانندگی بین المللی:


- گواهینامه معتبر جمهوری اسلامی ایران     

- دو قطعه عکس تمام رخ زمینه سفید 3 * 4 
( در صورتیکه عکس گواهینامه با عینک می باشد عکسها حتما با عینک باشد )

- ارائه گواهینامه بین المللی قبلی ( در صورت دارا بودن)   

- ارائه تصویر صفحه اول گذرنامه ( در صورت دارا بودن )
 
- تکمیل فرم درخواست ( فارسی و لاتین - تاریخ تولد لاتین می بایست به میلادی درج گردد )
 
- پرداخت مبلغ 000/300 ریال بابت هر جلد گواهینامه 
( در صورتیکه گواهینامه خودرو و موتور سیکلت با هم صادر شود مبلغ 400000 ریال دریافت خواهد شد )
 
 
روشهای دریافت گواهینامه رانندگی بین المللی *
 
 
1- مراجعه به کانون "معاونت اسناد و مدارک بین المللی "
تهران – خ خرمشهر- خ شهید عربعلی – پلاک 2 
 
2-مراجعه به یکی از نمایندگیهای کانون در سراسر کشور(تحویل فوری)
 
3- مراجعه به ادارات پست سراسر کشور (زمان تحویل یک هفته پس از ارسال مدارک)
 
4-از طریق اینترنت (زمان تحویل حدودا 7 روز کاری)

آگهی استخدام دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران

آگهی استخدام دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران 



ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه خود از بین جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامی ، دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان از بین فارغ‌التحصیلان پیش‌دانشگاهی رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی ، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) ، شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

الف- شرایط عمومی:
1- متدین به دین مبین اسلام.
2- تابعیت جمهوری اسلامی ایران (ایرانی ‌الاصل بودن و عدم سابقه تابعیت بیگانه)
3-ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن.
4- اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
5-فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.
6-نداشتن عضویت ، یا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه‌ها و سازمان‌های سیاسی.
7-دارابودن حداقل 17 سال تمام و حداکثر 22 سال و در صورت انجام خدمت سربازی مدت خدمت ضرورت به حداکثر سن داوطلب اضافه می شود (برای خانواده درجه‌1 شهدا 5 سال به حداکثر سن داوطلبین اضافه می‌شود) مبنای محاسبه سن داوطلبان اولین روز تاریخ ثبت نام می باشد.
8- حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌باشد.
9- عدم معروفیت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزینش .
10- دارابودن سلامت جسم و روان(برابر معاینات استخدام).
تبصره: حداقل قد برای عموم داوطلبان 165 سانتیمتر و دید چشم برای رشته‌های خلبانی و ناوبری10/10و برای سایر رشته‌ها حداقل 8/10 می باشد.


ب- شرایط اختصاصی:
1- سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.
2-داشتن حداقل معدل کل دیپلم برای رشته‌های علوم تجربی و ریاضی‌فیزیک14 وبرای رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی 16(فرزندان شاهد ازشرط معدل معاف می باشند).
3- قبولی در آزمون علمی ، معاینات پزشکی ، مقاومت جسمانی و صلاحیت‌های گزینشی.
4-فرزندان خانواده‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، نظامیان و بسیجیان فعال از اولویت استخدام برخوردار می‌باشند.
5- نداشتن تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاههای دولتی و بخش خصوصی.
تبصره: امکان استخدام معاف شدگان پزشکی از خدمت وظیفه عمومی در ارتش ج.ا.ا. وجود ندارد.

ج- امتیازات:
1-تحصیل در دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران(دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی، دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر و دانشکده علوم و فنون فارابی) شبانه‌روزی می‌باشد.
2-پوشاک، تغذیه، آموزش ، بهداشت و درمان دانشجویان رایگان می‌باشد.
3-به دانشجویان در طول تحصیل کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌شود.
4-دانشجویان پس از طی 7 ترم موفقیت آمیز تحصیلی به درجه ستواندومی نائل می‌گردند و پس از دانش‌آموختگی به آنان دانشنامه کارشناسی در رشته مربوط اعطا می‌گردد.
5-اجا متعهد می گردد پس از 15 سال خدمت کارکنان با اعطاء وام جهت کمک به تأمین مسکن شخصی آنها اقدام نماید .
6-فارغ التحصیلان از تسهیلات منازل سازمانی ، وام های مصوب ، کارت اعتباری حکمت ، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد .

د- مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام:
1-تکمیل فرم تقاضای ثبت‌نام
2-روگرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی یا ابلاغیه شماره ملی.
3-سه قطعه عکس 4×3 پشت ‌نویسی شده که یک قطعه آن به تقاضانامه ثبت‌نام الصاق گردد. 
4-اصل وروگرفت‌گواهی‌پایان‌دوره‌متوسطه وپیش‌دانشگاهی ویاگواهی اشتغال به تحصیل دردوره پیش‌دانشگاهی ازآموزش وپرورش مربوط یک برگ.
5-روگرفت کارت پایان خدمت در صورت انجام خدمت ضرورت سربازی.
6-خانواده‌های درجه 1 شهدا، جانبازان، آزادگان، نظامیان و بسیجیان فعال مدارک مربوط را به همراه سایر مدارک تحویل نمایند. 
هـ- نحوه ثبت نام :
علاقمندان لازم است مدارک خواسته شده را با توجه به محل سکونت خود از تاریخ 26/10/88 تا 20/12/88 حضوری به یکی از حوزه‌های اعلام شده در آگهی روزنامه تحویل و نسبت به ثبت‌نام و دریافت رسید ثبت نام خود اقدام نمایند. 


و- جدول رشته‌های تحصیلی:
ردیف عنوان رشته دانشگاه نوع دیپلم و پیش دانشگاهی

1
رشته‌های عمومی نیروی زمینی
(شامل: مدیریت دفاعی ومهندسی تعمیرونگهداری بالگرد)  
امام علی(ع)

ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی



2
رشته‌های عمومی قرارگاه پدافند هوایی
(شامل: مهندسی برق الکترونیک-مخابرات ، کنترل هوایی عملیات موشکی ، کنترل هوایی اطلاعات عملیات)  

شهید ستاری


ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی



3
رشته‌های عمومی نیروی هوایی
(شامل:مهندسی ناوبری شکاری،مراقبت پرواز،کنترل هوایی عملیات موشکی، کنترل هوایی اطلاعات عملیات،کنترل شکاری،مهندسی برق الکترونیک- مخابرات،مهندسی هوافضا،مهندسی تعمیرونگهداری هواپیما)  

شهید ستاری




ریاضی فیزیک ،علوم تجربی





4
رشته‌های عمومی نیروی دریایی
(شامل:مهندسی عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی برق الکترونیک- مخابرات، مدیریت-کمیسر دریایی،تفنگدار دریایی)  

امام خمینی(ره) نوشهر


ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

5 حفاظت اطلاعات و جنگ الکترونیک فارابی ریاضی فیزیک ،علوم تجربی
6 خلبانی بالگرد (نیروی زمینی) امام علی(ع) ریاضی فیزیک ، علوم تجربی
7 خلبانی هواپیما(نیروی هوایی) شهید ستاری ریاضی فیزیک ، علوم تجربی
8 رشته تربیت مربی عقیدتی سیاسی امام علی(ع) ریاضی فیزیک ،علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی
توضیح: مبنای محاسبه رشته تحصیلی، یکسان بودن نوع دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی می باشد .





ز- مواد ، ضرایب و منابع آزمون ورودی

دروس عمومی( تمام رشته‌ها)
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
زبان و ادبیات فارسی 20 3 دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم دبیرستان 
زبان عربی 10 1 سال‌های دوم و سوم دبیرستان 
فرهنگ و معارف اسلامی 20 3 دوره پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم دبیرستان 
زبان خارجی(انگلیسی) 20 2 دوره پیش‌دانشگاهی و سال سوم دبیرستان 
هوش و استعداد تحصیلی 25 3  

دروس تخصصی (ریاضی فیزیک)
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 40 3 در حدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم و هندسه 1 دبیرستان 
فیزیک 35 3 درحدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم فیزیک 1 و آزمایشگاه دبیرستان 
شیمی 30 2 در حدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم دبیرستان 

دروس تخصصی(علوم تجربی)

آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 35 3 در حدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم و هندسه 1 دبیرستان 
فیزیک 35 3 درحدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم فیزیک 1 و آزمایشگاه دبیرستان 
شیمی 35 2 در حدود دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای دوم و سوم دبیرستان 

دروس تخصصی(علوم انسانی و معارف اسلامی)
آزمون تعداد سوال ضرایب کتب منابع طرح سوال
ریاضی 20 3 دورة پیش‌دانشگاهی و سالهای اول و دوم و سوم دبیرستان 
تاریخ و جغرافیا 30 3 دورة پیش‌دانشگاهی و‌سالهای دوم و سوم‌دبیرستان 
علوم اجتماعی 20 2 علوم اجتماعی(دورة پیش‌دانشگاهی و سال سوم)
روانشناسی 20 2 روانشناسی (کتب سال سوم)
اقتصاد 15 2 اقتصاد(کتب سال دوم)




ح- زمان آزمون ورودی،تاریخ مراجعه جهت دریافت کارت ورود به جلسه و نشانی محل‌های ثبت‌نام:
الف- آزمون ورودی رأس ساعت 7 صبح مورخه 27/1/89برگزار می‌گردد، در ضمن محل برگزاری‌آزمون‌هنگام‌دریافت‌کارت‌ورودبه جلسه اعلام خواهدشد.
ب- داوطلبان لازم است با در دست داشتن اصل شناسنامه، جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ24/1/89تا 26/1/89 به نشانی‌های محل استخدام بشرح زیر مراجعه نمایند:
1 - تهران - میدان حر- خیابان امام خمینی(ره) - نرسیده به چهارراه کمالی - دفتر استخدام نیروی زمینی ارتش ج . ا .ا - تلفن : 66467609
2- مشهد- چهارراه استانداری –میدان دیدگاه لشگر- درب 1 لشگر- دفتر استخدام لشگر 77 خراسان - تلفن 2225741
3- گرگان – بلوار جانبازان-روبروی بیمارستان 560 ارتش- دفتر استخدام لشگر 30 گرگان - تلفن : 2229499
4- اهواز - خیابان فلسطین - جنب بیمارستان رازی - دفتر استخدام لشگر 92 زرهی اهواز- تلفن : 3330574
5- شیراز- میدان امام حسین(ع)(ستاد) - دفتراستخدام فرماندهی وارشد نظامی آجا در استان فارس - تلفن : 2337126
6- خرم آباد - سبزه میدان - جنب قلعه فلک الافلاک- دفتر استخدام لشگر 84 لرستان – تلفن : 2202201
7- زاهدان - خیابان آزادی- روبروی سازمان قضایی نیروهای مسلح دفتراستخدام لشگر88 زرهی - تلفن : 3239082
8- ارومیه - اول خیابان کاشانی - کوی سازمانی- دفتر استخدام لشگر 64 ارومیه – تلفن : 3440364
9- تبریز- انتهای خیابان ارتش - دفتر استخدام لشگر 21 حمزه آذربایجان – تلفن : 5420630
10- اصفهان - سه راه حکیم نظامی - جنب کلینیک فجر - دفتراستخدام مرکزآموزش توپخانه - تلفن : 6240022 
11- کرمان - خیابان شهید قرنی- جنب مهمانسرا- دفتر استخدام مرا 05 کرمان - تلفن : 2267757
12- کرمانشاه- بلوارشهیدبهشتی- سه راه حافظیه - دفتر استخدام پشتیبانی منطقه1 - تلفن : 4359410
13- نوشهر-دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) - تلفن : 3253083-0191
14- قزوین - بلوار شهید بهشتی- جنب درب لشگر 16 زرهی - دفتر استخدام- تلفن : 3322469 
15- بروجرد- خیابان شهید قندی- روبروی شهرداری- دفتر استخدام مرامهن - تلفن : 2697090
16- بیرجند- میدان ابوذر- خیابان ارتش- روبروی کمیته امداد امام خمینی(ره)دفتر استخدام مرا 04 بیرجند تلفن: 2222009
17- ایلام- میدان شهدا- خیابان شهید ربابه کمالی - تقاطع بلوار جمهوری - دفتر استخدام ارتش تلفن: 3334100-0841
18- اردبیل- بزرگراه شهدا – جنب پادگان شهید چمران-دفتر استخدام تیپ 40 مستقل پیاده– تلفن : 7710122-0451
19- مراغه-میدان شهرداری-نرسیده به خیابان خرمشهر- ساختمان دژبان شهر- دفتر استخدام پادگان امام رضا(ع)- تلفن: 222540-0421 
20- شاهرود- میدان آزادی -جنب بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح - دفتر استخدام لشگر 58- تلفن : 2229094-0273 
21- بندرعباس- جاده اسکله - جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی - شعبه استخدام. تلفن: 5564313-0761
ج- نتایج آزمون ورودی در روزنامه‌های کثیر ‌الانتشار ، سایت اجا و حوزه‌های امتحانی اعلام خواهد شد.
د- قبول شدگان آزمون ورودی لازم است طبق برنامه زمانی اعلام شده جهت انجام بقیه مراحل گزینش با هماهنگی حوزه‌های امتحانی مربوط ، به مدیریت گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا واقع در تهران- میدان حر- خیابان امام خمینی(ره) - نرسیده به چهارراه کمالی ، مراجعه نمایند.