خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

پله پله تا کنکور

پله پله تا کنکور


در مورد سوالات کنکور، برای مثال در درس ریاضی، 2 نفری که ممکن است هیچ تخصصی هم در رشته ریاضی نداشته باشند، 30 سوال کنکور را انتخاب می کنند. •   گردش مالی موسسات کنکور، در سال گذشته 144 میلیارد تومان بوده است. این یک بنگاه اقتصادی است و متأسفانه در زمینه‌ی دادن مجوز به این‌ها ماخلأ قانونی داریم.
 من به حسب کارم اولین نفری هستم که اسامی نفرات اول رااستخراج می‌کنم و شخصاً با آن‌ها صحبت کرده و اطلاع می‌دهم. سال گذشته همه بدون استثنا گفتند که از کلاس‌های کنکور استفاده نکردند ولی ...
 اگر از پاورقی‌ها یا قسمت‌های مربوط به مطالعه سؤالی طرح شود و ما پس از آزمون متوجه آن شویم، حتماً آن سوال از پروسه‌ی نمره گذاری حذف می‌شود.
 در رشته‌ای مثل مهندسی ماشین‌آلات کشاورزی، 70% قبول‌شدگان خانم هستند. ما در این رشته با کمبود نیرو مواجه هستیم چون باید به روستاها بروند که نمی‌روند.
 اسماً سهمیه خانواده های شاهد، 40% است ولی عملاً سال گذشته از بین 507000 قبول شده‌ی نهایی، 5000 نفر از این سهمیه استفاده کرده بودند. یعنی چیزی حدود 2/5 درصد.
 سال گذشته 60 هزار پاسخنامه را چشمی هم کنترل کردیم که ببینیم ماشین درست خوانده یا نه. بعد از آزمون هم اعتراضاتی که می‌آید را دستی چک می کنیم.
 در سال 86، دختر رئیس سازمان در آزمون شرکت کرده بود و رد شد. یک بار هم دختر یکی از مسئولین رده بالای نظام شرکت کرده بود که ما پس از اعلام نتایج و قبولی او در آزمون متوجه آن شدیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد