خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن...

گوناگون...از همه جا از همه رنگ

شریعتی جه کرده است با این نوشته!!

بدون مقدمه می ریم سراغ اصل مطلب ......زیباترین کلام ها را بخوانید تا زیبا بیندیشید.



    وقتی کبوتری شروع به معاشرت با
 
کلاغها می کند پرهایش سفید می
 
ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست
 
داشتن کسی که لایق دوست داشتن
 
نیست اسراف محبت است ( دکتر علی
 
شریعتی)
    
    ************ ********* ******
   
دل های بزرگ و احساس های بلند،
 
عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند
  (
دکتر علی شریعتی )
    
    ************ ********* ******
   
اما چه رنجی است لذت ها را تنها
 
بردن و چه زشت است زیبایی ها را
 
تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده
 
ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت
 
تنها بودن سخت تر از کویر است (
 
دکتر علی شریعتی )
    
    ************ ********* ******
   
اکنون تو با مرگ رفته ای و من
 
اینجا تنها به این امید دم میزنم
 
که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر
 
میشوم . این زندگی من است (دکتر علی
 
شریعتی)
    
    ************ ********* ******
   
وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را
 
بستند.وقتی خواستم ستایش کنم،
 
گفتند خرافات است.وقتی خواستم
 
عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی
 
خواستم گریستن، گفتند دروغ
 
است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند
 
دیوانه است.دنیا را نگه دارید،
 
میخواهم پیاده شوم (دکتر علی
 
شریعتی)
    
    ************ ********* ******
   
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری
 
همانند سیب باش تا با افتادنت
 
اندیشه‌ای را بالا ببری (دکتر علی
 
شریعتی)
    
    ************ ********* ******
   
به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ
 
و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ
 
می بازد و با عشق می میرد (دکتر علی
 
شریعتی)

************ **

اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت

اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند

اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند....

فقط از فهمیدن تو می ترسند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:02 http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک یا لوگو هستی
منو به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم



میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟
آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی:
http://www.oxinads.com/?a=22415

فراموش شده شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:22

مرا کسی نساخت٬ خدا ساخت٬ نه آنچنان که کسی می خواست که من کسی نداشتم ٬کسم خدا بود٬ کس بی کسان !

او بود که مرا ساخت آنچنان که خودش خواست٬ نه از من پرسید٬ نه از آن "من دیگرم"!

......

بهترین فرشته ها همین شیطان بود. مرد و مردانه ایستاد و گفت : نه سجده نمیکنم٬ تو را سجده میکنم اما این آدمکهای کثیفی را که از گل متعفن ساخته ای٬ این موجود ضعیف و نکبتی را که برای شکم چرانیش خدا و بهشت و پرستش و عظمت و بزرگواری و آخرت و حق شناسی و محبت و همه چیز و همه کس را فراموش میکند سجده نمیکنم!

من از نورم٬ ذاتم از آتش پاک و زلال بی دود است٬ من این لجنهای مجسم پلید پست را سجده کنم...؟

.....

الان که خدا و شیطان بیایند و یک نگاهی به این بچه های قابیل بیندازند٬ شیطان سرش را بالا نمیگیرد و سینه اش را جلو نمی دهد؟ آن رجز "فتبارک الله" برای همین ها بود؟ یا برای قربانیان بی دفاع اینها؟

.....

ناگهان خداوند خدا٬ دستهای بزرگ و زیبایش را٬ دستهایی که معجزه خلقت و حیات از آن دو سرزده اند در سینه فضا پیش آورد ... کوهی از آتش ٬ آتش دیوانه و گدازان و بیقرار در کف دستهای وی پدید آمد ...وحشت همه کائنات را ساکت کرده بود.

ناگهان ندای خداوند خدا٬ هستی را در سکوت عدم فرو برد. ندا آنرا بر کوهها و صحراها و دریاها عرضه میکرد٬ هیچیک را از وحشت یارای پاسخی نبود . دشتهای پهناور دامن فرا چیدند٬ دریاها پا به فرار نهادند٬ همه از برداشتنش سرباز زدند٬ من برداشتم! ما برداشتیم!!

خداوند خدا در شگفت شد و در حالیکه بر چهره اش گل سرخ شادی میشکفت و شهد محبتی از لبخند زیبای لبانش میریخت گفت : آه! که چه سخت ستمکار نادانی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد